Ako pomocou videa spropagovať e-book.

Video je silný nástroj na podporu podnikania. Akéhokoľvek. Kamenná predajňa, e-shop, klasická firma poskytujúca tovar alebo služby, predaj nehmotných produktov, kurzov, workshopov, poradenstvo… (dosaďte si sem tú svoju oblasť…platí bez výnimky).

Tento článok má názov Ako pomocou videa spropagovať e-book. Platí univerzálne. Rovnako môžete pomocou videa spropagovať akúkoľvek svoju službu alebo tovar. Rýchlo a jednoducho. S minimom času a techniky dosiahnete maximálny efekt.

 

muka1

Aby prosperovalo moje podnikanie, je dôležitá dobrá komunikácia s databázou kontaktov. Aby som databázu mala, používam nástroj na zber kontaktov – e-book. Free e-book, po slovensky e-book zdarma. Ktorý je zároveň aj ochutnávkou plateného e-booku.

V priebehu troch dní  som natočila 2 videá. Prvým propagujem platený e-book, druhým free e-book. Nie je až tak dôležité, AKÝ e-book som videom propagovala.

3q

Čo je veľmi dôležité – ROZDIEL V OBAHU týchto videí. Tipujem, že to druhé video bude mať xy násobne vyššiu sledovanosť.Prečo? Čím sa líšia?

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 

Prvé je jasné promo video aj keď s hodnotným obsahom. Druhé sa tvári ako niečo úplne iné. Ako návod na opravu pokazeného zipsu. POĎME SA NA NE POZRIEŤ:

Prvé video má názov Video je silný nástroj pre rozkvet Vášho podnikania. A bez okolkov hneď na začiatku hovorím o tom, že KONEČNE – nový e-book je na svete. Aby to nebolo len také holé a prvoplánové oznámenie o vzniku e-booku, zamerala som sa hlavne na prínosy pre potenciálneho klienta. Čo jemu prinesie tento e-book?

 

VIDEO-BENEFITY (11)

Naučí sa natočiť video. A video je dnes silný nástroj pre rozvoj každého podnikania. Takže každé natočené video mu prinesie viac času, peňazí, slobody, priateľov a radosti. Diváka nezaujíma môj e-book. Diváka zaujíma ČO ON Z TOHO BUDE MAŤ. Takže najprv prínos pre neho a až potom obsah e-booku.

 

 

Druhé video sa tvári ako návod na problémovú situáciu. Ako babský recept. A obsahom skutočne aj JE NÁVOD na to, ako prekabátiť pokazený zips na nohaviciach. Avšak cca polovicu času hovorím o sebe, svojom projekte a svojej službe. Rovnomerne rozložené PRED hodnotným obsahom a ZA hodnotným obsahom. Tak, ako to máte popísané v komplet manuáli.

 

 

Za hodnotný obsah som zvolila vychytávku. Tip, trik, ktorý ľudia nepoznajú, je jednoduchý a funkčný. Korešponduje s mojou expertnou oblasťou – teda kreativitou v bežnom živote. Navyše som využila skutočnosť, že sa mi hodil do článku na kreatívny blog.

Alebo aj inak povedané – mala som tému na článok, ktorá obsahovala dobrý osobný príbeh. V rámci príbehu sme riešili pokazený zips na nohaviciach. Keďže poznám tento trik s gumičkou, podporila som článok aj videom.

 

spagatik-zips-kreativita

 

A keď už som ho natáčala, zároveň som si urobila reklamu na seba, svoj projekt a e-book. Tipujem, že toto video sa bude šíriť kvôli tej vychytávke. Ale zároveň sa každý divák dozvie, že si môže stiahnúť e-book zdarma na mojej stránke a naučiť sa natáčať vlastné videá. Presne také ako je toto na ktoré sa pozerá.

Obidve videá sú približne rovnako dlhé. Teda lepšie povedané primerane krátke na to, aby lákali kliknúť. Obidve majú lákavý názov.

Prvé si za 2 dni pozrelo asi 200 divákov, druhé za pol dňa asi 70 divákov. To druhé má oveľa väčší potenciál na virálne šírenie. A navyše je to „návodové video“, takže ho môžem zavesiť aj na návodové portály a blogy.

 

akosatorobi

 

Sú úplne čerstvé, takže počet videní teraz ťažko porovnávať. Po 2-3 mesiacoch už bude jasné, že to druhé – kde je promo e-booku zamaskované za dobrú radu, je oveľa sledovanejšie.

Takže môj tip pre Vás:

Vyberte si zo svojej oblasti podnikania nejaký tip, trik, vychytávku a tú natočte vo forme návodového videa. A pred týmto hodnotným obsahom nezabudnite predstaviť seba a svoje služby. A nakoniec, za hodnotným obsahom vyzvite diváka. Na stiahnutie e-booku.

Prípadne na prečítanie blogového článku, objednanie Vašej služby, zakúpenie Vášho produktu atď. Vyzvite ho, aby urobil to, čo Vy chcete mať ako protihodnotu za Vašu radu. Ako presne to urobiť krok za krokom nájdete v kompletnom manuáli.

122-ako-natocit-video-miriam-stolfova6

P.S.

To video s gumičkou je urobené aj ako také „ideálne“ videjko. Kde sú presne dodržané všetky časti obsahu aj video-značky. Vrátane ideálneho času a dodržala som aj moje odporúčania ohľadom techniky a techniky natáčania.

Pre jasnú a presnú predstavu. Aby bolo všetkým majiteľom kompletného manuálu jasné VO CO GOOO 🙂 A aby ste tie svoje videá natočili tak, aby priniesli čo najviac osohu. Vám, aj Vašim divákom. 

 

 

Miriam Štolfová

Je expertkou na vedomú kreativitu a osobné motivačné videá ♥ ☼ ❀ ✂ ♥ Prepája kreativitu s osobným rozvojom a cez videá posiela do sveta.......✈ Už niekoľko rokov si žije svoj "Luxusný kreatívny život">>>

Učí ľudí využívať kreativitu v každej oblasti života, každý deň. Ako vďaka kreativite pritiahnúť do bežného života viac šťastia a radosti spísala do e-booku Návod na výrobu šťastného človeka za 21 dní>>>

Je autorkou viacerých kreatívnych projektov, pri ktorých využíva potenciál videa. Objavila spôsob, ako natočiť video rýchlo, jednoducho a s minimom techniky. Kompletný manuál nájdete v pripravovanom e-booku Ako natočiť video rýchlo a jednoducho>>> Ako našla tento spôsob a ako inšpiruje iných postaviť sa pred kameru a deliť sa o poklady ukryté v sebe čítajte tu>>>

Komentáre